НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

У Hopscotch Montessori для дітей передбачений широкий спектр
розвиваючих дидактичних матеріалів. Методики і заняття нашої школи науково перевірені, емпірично підтверджені та організовані в класах за наступними напрямками:
Зона практичного життя
Заняття в зоні практичного життя є основою системи Монтессорі, так як вони направлені на розвиток незалежності, координації, концентрації та порядку.
Основна увага приділяється контролю нервової та м’язової системи. Діти займаються точною та цілеспрямованою діяльністю. Вони вчаться готувати невеликі закуски, добувати фреш сік, практикуються в роботі з ложкою, наливають, чистять, перекладають, шиють, саджають та виконують інші види діяльності практичного життя. Цілю практичних занять є формування незалежної та впевненної в собі особистості. Вагомим аспектом цього процесу є доброзичливість і ввічливість, які являються основою для всіх інших видів діяльності у класі.
Зона сенсорики
Матеріали сенсорної зони задовольняють прагнення дітей до самоосвіти через органи чуття. Сенсорні матеріали закладають основи для розуміння математичних концепцій. Працюючи з ними, діти вивчають важливу структуру епістемології, займаючись класифікацією, порівнянням, упорядкуванням, складанням схем та вирішенням інших практичних задач. Розуміючи поняття й концепції чисел, форм і простору через активну взаємодію з ними, дитина усвідомлює абстрактні і фактичні основи навколишнього світу. Таким чином, сенсорні матеріали розвивають п’ять основних почуттів дитини (зорові, тактильні, смакові, нюхові і слухові), одночасно поглиблюючи сприйняття дев’яти характеристик (розміру, форми, смаку, запаху, звуку, температури та ваги).
Математична зона
“Математичне мислення” - це основа світу Монтессорі. Марія Монтессорі називала свої математичні матеріали “тренажером розумової гімнастики”. Працюючи в цій сфері, дитина вчиться розуміти важливість значення логічного та раціонального мислення. Математичні матеріали Монтессорі - це практичні, реальні, тривимірні та мультисенсорні об’єкти, котрі сприяють швидкому і в той же час абстрактному пізнанню математичних основ нашого буття. На думку провідних спеціалістів, математичні матеріали Монтессорі стимулюють потужну нейронну і когнітивну мережу в мозку дитини. Вони відзначають дивовижну здатність Монтессорі математики сприяти вивченню складних математичних понять першого порядку, таких, як десяткова система, рахунок з пропусками, додавання, віднімання, множення та ділення у дітей дошкільного віку.
Мовна зона
Мовна комунікація, як і математика, є тектонічною основою розвитку в класі Монтессорі. Марія Монтессорі дійшла переконання, що відкритті можливості краще всього впливають на розвиток комунікативних здібностей в діалозі, і саме тому “свобода мовлення” є фундаментальним постулатом методики Монтессорі. Відповідно до цього, дітей завжди заохочують до спілкування один з одним та викладачами у будь-який час. Доповненням до вільного вербального середовища являється осяжність і матеріалізація мови, котрі укріплюють симбіотичний зв’язок між усними і письмовими елементами комунікації. Діти використовують букви з нождачної бумаги, рухливий алфавіт, матеріали для співвідношення предметів і звуків, інструменти для письма, звукові скриньки та об’ємні книги для самостійного та колективного читання, а також осмислено спрямовані заняття в “колі”, активну діяльність, та щоденні “теми обговорення” для подальшого розвитку мови. Цей високоспеціалізований лінгвістичний процес навчає звукам, буквам, словам, читанню в стихійний і пришвидшений спосіб, що призводить до дивовижних моментів осяяння у дитини, коли вона усвідомлює, що може читати. Метод Монтессорі дійсно унікальний у цій сфері.

Культура та навколишнє середовище
Система Монтессорі - це комплексне навчальне середовище, ціллю якого є розвиток допитливих і свідомих особистостей, котрі пізнають світ і його взаємозв’язок з собою. Для досягнення такого “життєвого” пізнання, в класах Монтессорі, дітям пропонується програма вивчення навколишнього світу, що складається з вивчення географії, ботаніки, зоології, природничих наук, історії, іноземних мов, культур, музики та мистетства. Зазвичай, діти користуються такими матеріалами, як карти-пазли, прапори, спеціальні глобуси, форми землі і води. Вивчаючи Землю, континенти, країни, міста, свій район різноманітні види тварин, рослин та інших видимих реалій довкілля, дитина стає громадянином світу і готова грати конструктивну роль в глобальному середовищі. Важливо зазначити, що враховуючи необхідність встановлення бережливих взаємовідносин людини з оточуючим середовищем, наша школа здійснює конкретні й ціленаправленні кроки для включення в навчальний план різноманітних заходів на відкритому повітрі, де діти вивчають природу. Ми надаємо необхідні знання, які знадобляться їм для того, щоб стати гідними громадянами світу вже в юному віці.

Зона творчості
Музика і творчість - це важливі розвиваючи складові системи Монтессорі. Вони дозволяють сформувати у дитини естетичний навик, а також підтримують життєво важливу цілісність і еластичність розуму, що необхідні для повноцінного зростання особистості. Мистецтво розвиває інтелектуальні звички, які необхідні для закріплення творчого процесу. Діти в наших класах експерементують з різними матеріалами, вивчаючи різноманітні художні техніки і знайомлячись з відомим митцями. Творча діяльність інтегрована практично у всі середовища класної кімнати. Музика доповнює творче середовище, сприяючи розумінню гармонії і композиції організованих систем.
Здоров’я та активність
Наші діти залучені до широкого спектру видів діяльності і можливостей використання власного тіла. Вони відчувають свободу руху впродовж усього дня. Крім індивідуальної активності, діти приймають участь в організованих спортивних заходах, які сприяють розвитку співпраці і взаємодії. Ми акцентуємо їхню увагу на техніці рухів, обізнаності, координації та особистому зростанні. Протягом дня діти мають широкі можливості засвоїти заспокійливі форми руху, такі як йога. Це формує почуття балансу між рухливістю та важливістю спокою і уваги в їх внутрішньому сприйнятті.
Виховання в дусі миру
Наші учні мають розуміння про своє місце в громаді й суспільстві, вносячи в нього корисний вклад за допомогою миролюбних відносин, ефективного розв'язання конфліктів, творчого вирішення проблем, глибокого спостереження, відповідальних і спрямованих дій. Наша школа прагне до розвитку практик мирної взаємодії на всіх рівнях. Комунікація з батьками та освіта є ключем для будови істинного відчуття спільноти, що створює модель навчання впродовж всього життя. Діти мають свободу вчитись на власних помилках, отримуючи постійну підтримку і наставництво викладачів. Наші учні знають, що спільноту можна інтерпретувати по-різному (світову, місцеву, шкільну, класну). Вони з повагою відносяться до всіх людей і їх культурних особливостей. Ми інтегруємо та застосовуємо академічні знання, навички вирішення проблем і критичне мислення в якості інструментів для використання в рамках спільноти.

Ми запрошуємо вас разом з дитиною на чай чи каву та екскурсію до нашої школи.

Приходьте до нас